OKO STEP 2 FIX&VOLUME to drugi etap profesjonalnego zabiegu laminacji rzęs lub długotrwałej stylizacji brwi. Składnik posiada środowisko kwasowe. Produkt jest CERTYFIKOWANY CPNP (Cosmetic Products Notification Portal).
Produkcja: Włochy
Pojemność: 10 ml
Działanie: Składnik №2 neutralizuje działanie pierwszego składnika, odbudowuje wiązania dwusiarczkowe, sprawiając, że włosek staje się mocniejszy i bardziej elastyczny, oraz utrwala nadany kształt.
Konsystencja: Produkt ma wygodną w pracy teksturę, która pozwala na układanie zarówno w pozycji leżącej, jak i siedzącej.
Ważne: Etap utrwalania odpowiada za odbudowę wiązań wewnątrz włosa. Nie wolno skracać czasu ekspozycji składnika №2.
Przed rozpoczęciem zabiegu ważne jest, aby prawidłowo ocenić strukturę i stan włosków. Włosy mogą być porowate, średnio porowate lub bardzo porowate. Od tego zależy czas ekspozycji składników na włoskach.
1. Przygotowanie i oczyszczanie:
Usuń resztki makijażu klienta za pomocą wody micelarnej lub płynu do demakijażu oczu.
Odtłuść rzęsy lub brwi za pomocą dowolnej pianki-szamponu lub roztworu solnego.
2. Etap 1: Lifting (OKO STEP 1 LIFT):
Nanieś składnik №1 OKO LIFT na rzęsy/brwi za pomocą pędzelka syntetycznego lub mikroszczoteczki.
Do laminacji rzęs składnik należy nałożyć na miejsce zagięcia wałeczka (najbardziej wypukłą część). Rozprowadź skład równą, nie gęstą warstwą po włoskach, starając się unikać kontaktu ze skórą.
Możliwe jest użycie składnika pod folią lub bez niej.
Czas ekspozycji: od 6 do 13 minut (zgodnie z tabelą czasu ekspozycji). Maksymalny czas ekspozycji nie może przekroczyć czasu dla wybranej grupy włosów.
Kontrola: Kontroluj stan włosków co 3–4 minuty. Włoski powinny wchłaniać skład i stać się bardziej podatne.
Po upływie czasu ekspozycji ostrożnie usuń skład suchym wacikiem.
3. Etap 2: Utrwalenie (OKO STEP 2 FIX&VOLUME):
Nanieś i ostrożnie rozprowadź składnik №2 OKO FIX. Utrzymuj ułożenie rzęs / pożądany kierunek brwi.
Możliwe jest użycie składnika pod folią lub bez niej.
Czas ekspozycji: od 5 do 12 minut (zgodnie z tabelą). Nie wolno skracać czasu utrwalania.
Po upływie czasu ekspozycji usuń skład suchym wacikiem.
4. Dodatkowe procedury:
Po ekspozycji składnika №2 i przed użyciem składnika №3 można wykonać korekcję brwi i farbowanie brwi lub rzęs.
5. Etap 3: Pielęgnacja (OKO STEP 3):
Nanieś składnik №3 na rzęsy / brwi.
Trzeci etap nie wymaga zmywania i pozostaje na włoskach.
FORMY PŁATNOŚCI ZA TOWARY
Dla Twojej wygody oferujemy następujące metody płatności za towary na stronie internetowej:
1. Przelewy24 – polski system płatności, który powstał w 2003 roku i jest jednym z liderów polskiego rynku płatności online. Umożliwia dokonywanie płatności m.in. za pomocą przelewów internetowych, kart płatniczych, BLIK, Apple Pay czy Google Pay.
2. PayPal – jeden z największych systemów płatności elektronicznych, który umożliwia dokonywanie zakupów i przelewów w Internecie.
3. Płatność na oficjalne dane rachunku bankowego spółki.
4. Płatność z bonusami – płatność za zamówienie z bonusami otrzymanymi zgodnie z warunkami programu akumulacyjnego.
SPOSOBY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych. Wysyłka tego samego dnia jest możliwa, jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 12. Czas doręczenia to 1-3 dni od nadania.
1. InPost jest największym operatorem logistycznym sieci placówek pocztowych działających 24/7.
Opcje dostawy: przesyłka kurierska lub paczka pocztowa
Taryfy InPost:
14 zł - dostawa do paczkomatu;
20 PLN - przesyłka kurierska.
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 399 zł.
* tylko w przypadku pełnej przedpłaty
2. Pocztex to usługa kurierska Poczty Polskiej - jednego z polskich liderów w zakresie usług komunikacyjnych, paczkowych, kurierskich i logistycznych, a także narodowego operatora pocztowego, który średnio obsługuje 5 mln przesyłek dziennie i obsługuje ponad 90% populacji Polski.
Opcje dostawy: Pocztex Punkt - dostawa do wybranego punktu odbioru; Pocztex Kurier - dostawa pod wskazany adres.
3. ORLEN Paczka to nowoczesna i bezpieczna usługa dostawy i odbioru przesyłek:
- prosty odbiór paczki za pomocą kodu;
- aplikacja mobilna umożliwiająca śledzenie przesyłek;
- do 3 dni na odbiór przesyłki.
METODY DOSTAWY W EUROPIE
Dostawa na terenie Europy realizowana jest za pomocą międzynarodowych firm kurierskich DPD, GLS, UPS, FEDEX. Jest ona dodatkowo płatna przez klienta po złożeniu zamówienia.
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych.
 
WYMIANA I ZWROT
Zgodnie z polskim prawem konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W przypadku zwrotu towaru sklep internetowy jest zobowiązany do zwrotu kwoty zapłaconej przez klienta za towar, a także kosztów dostawy, jeżeli takie koszty zostały poniesione przez klienta. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Przed dokonaniem zwrotu towaru należy skontaktować się ze sklepem w celu uzgodnienia szczegółów zwrotu. Jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, klient ma prawo do wymiany produktu na produkt bez wad lub otrzymania zwrotu zapłaconej ceny powiększonej o koszty przesyłki.
Zwracany lub wymieniany produkt musi być nieuszkodzony i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzenia, a wszystkie oryginalne elementy i akcesoria, które zostały do niego dołączone, muszą być obecne. Jeśli produkt nie spełnia tych warunków, sklep może odmówić przyjęcia zwrotu lub wymiany. Zwroty lub wymiany nie dotyczą produktów spersonalizowanych lub wykonanych na zamówienie.
Sposoby zwrotu
Skontaktuj się z działem obsługi klienta sklepu internetowego i poinformuj o zamiarze zwrotu produktu.
Jeśli to możliwe, zapakuj produkt w oryginalne opakowanie i dołącz dokumenty otrzymane od sklepu internetowego potwierdzające zwrot.
Wyślij paczkę do sklepu internetowego, korzystając z wybranej metody zwrotu. Najczęściej jest to przesyłka kurierska lub pocztowa.
Poczekaj, aż sklep internetowy potwierdzi otrzymanie przesyłki i poinformuje Cię o zwrocie lub wymianie.
Kto ponosi koszty zwrotu w sklepie internetowym?
W przypadku zwrotu lub wymiany klient ponosi koszty przesyłki.
W przypadku reklamacji lub wadliwego produktu koszty wysyłki ponosi sklep internetowy.
Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu lub wymiany, jeśli produkt jest w złym stanie lub nie spełnia wymagań wymienionych powyżej.
Zwrot lub wymiana zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
Zgodnie z polskim prawem zwrotowi nie podlegają następujące towary i usługi:
towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowane do jego indywidualnych potrzeb;
towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności dotyczących wymiany lub zwrotu, kupujący może skontaktować się ze sklepem internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
OKO Beauty Hunter Spółka
