Formy silikonowe do laminacji FASHIONLASH 8 par Light Pink
Formy silikonowe do laminacji FASHIONLASH – Perfekcyjna precyzja w każdym etapie zabiegu!
Jeśli jesteś profesjonalną stylistką laminacji rzęs, ceniącą szybkość, komfort i doskonałe efekty, to nasze Formy silikonowe FASHIONLASH są właśnie dla Ciebie. Formy FASHIONLASH to klucz do osiągnięcia idealnego podkręcenia podczas zabiegu liftingu i laminacji rzęs. Nasza innowacyjna konstrukcja pozwala na dowolne dostosowanie podkręcenia, gwarantując perfekcyjne rezultaty.
Formy silikonowe FASHIONLASH są wyjątkowo wytrzymałe, a jednocześnie delikatne dla oka Twojej klientki. Nie obciążają powieki, a komfort podczas zabiegu jest gwarantowany.
Dostępne w aż ośmiu rozmiarach – S, M, L, XL – S1, M1, L1, XL1, formy silikonowe pozwalają dostosować zabieg do długości naturalnych rzęs klientki, przeznaczone do mocnego i naturalnego pokręcenia. Zestaw ten został stworzony, aby zapewnić zawsze pełen dostęp do różnych rozmiarów form. W momencie, gdy masz nową klientkę, a jeszcze nie znasz dokładnie jej typu rzęs, nieocenione jest posiadanie szerokiego i wszechstronnego wyboru form, pozwalającego wybrać tę idealną.
Formy silikonowe są zaprojektowane tak, by pasować do obu stron oka. Część formy, którą przyklejasz w kąciku wewnętrznym, posiada specjalne zwężenie, które ułatwia aplikację.
Kolor form w pudrowym różu nie tylko sprawia, że wyglądają one pięknie podczas pracy, ale także pozwalają na tworzenie efektownych zdjęć do mediów społecznościowych, co przyciąga więcej klientów.
Po odklejeniu formy od powieki, zalecamy natychmiastowe wrzucenie ich do wody, aby zachowały swój oryginalny kolor i nie zabarwiły się od farby, co zapewni ich długotrwałą jakość.
Z formami silikonowymi do laminacji FASHIONLASH, masz pewność, że Twój zabieg będzie szybki, komfortowy i perfekcyjny. Osiągnij niesamowite efekty dla Twoich klientek!
WYKONANIE LAMINACJI RZĘS KROK PO KROKU:
1 KROK: Za pomocą kleju przyklej formę silikonową do powieki;
2 KROK: Używając kleju, microbrush oraz grzebyczka lub sondy przyklej naturalne rzęsy klientki na formę;
3 KROK: Zaaplikuj preparat nr 1, po upływie odpowiedniego czasu zmyj go;
4 KROK: Zaaplikuj preparat nr 2, po upływie odpowiedniego czasu zmyj go;
Podczas trzymania preparatów użyj LAMI COMPENSATORS, aby rzęsy się nie odklejały;
5 KROK: Wykonaj koloryzacje rzęs;
6 KROK: Nałóż preparat odżywczy nr 3;
7 KROK: Przeczesz rzęsy za pomocą szczoteczki do rzęs.
FORMY PŁATNOŚCI ZA TOWARY
Dla Twojej wygody oferujemy następujące metody płatności za towary na stronie internetowej:
1. Przelewy24 – polski system płatności, który powstał w 2003 roku i jest jednym z liderów polskiego rynku płatności online. Umożliwia dokonywanie płatności m.in. za pomocą przelewów internetowych, kart płatniczych, BLIK, Apple Pay czy Google Pay.
2. PayPal – jeden z największych systemów płatności elektronicznych, który umożliwia dokonywanie zakupów i przelewów w Internecie.
3. Płatność na oficjalne dane rachunku bankowego spółki.
4. Płatność z bonusami – płatność za zamówienie z bonusami otrzymanymi zgodnie z warunkami programu akumulacyjnego.
SPOSOBY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych. Wysyłka tego samego dnia jest możliwa, jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 12. Czas doręczenia to 1-3 dni od nadania.
1. InPost jest największym operatorem logistycznym sieci placówek pocztowych działających 24/7.
Opcje dostawy: przesyłka kurierska lub paczka pocztowa
Taryfy InPost:
14 zł - dostawa do paczkomatu;
20 PLN - przesyłka kurierska.
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 299 zł.
* tylko w przypadku pełnej przedpłaty
2. Pocztex to usługa kurierska Poczty Polskiej - jednego z polskich liderów w zakresie usług komunikacyjnych, paczkowych, kurierskich i logistycznych, a także narodowego operatora pocztowego, który średnio obsługuje 5 mln przesyłek dziennie i obsługuje ponad 90% populacji Polski.
Opcje dostawy: Pocztex Punkt - dostawa do wybranego punktu odbioru; Pocztex Kurier - dostawa pod wskazany adres.
3. ORLEN Paczka to nowoczesna i bezpieczna usługa dostawy i odbioru przesyłek:
- prosty odbiór paczki za pomocą kodu;
- aplikacja mobilna umożliwiająca śledzenie przesyłek;
- do 3 dni na odbiór przesyłki.
METODY DOSTAWY W EUROPIE
Dostawa na terenie Europy realizowana jest za pomocą międzynarodowych firm kurierskich DPD, GLS, UPS, FEDEX. Jest ona dodatkowo płatna przez klienta po złożeniu zamówienia.
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych.
WYMIANA I ZWROT
Zgodnie z polskim prawem konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W przypadku zwrotu towaru sklep internetowy jest zobowiązany do zwrotu kwoty zapłaconej przez klienta za towar, a także kosztów dostawy, jeżeli takie koszty zostały poniesione przez klienta. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Przed dokonaniem zwrotu towaru należy skontaktować się ze sklepem w celu uzgodnienia szczegółów zwrotu. Jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, klient ma prawo do wymiany produktu na produkt bez wad lub otrzymania zwrotu zapłaconej ceny powiększonej o koszty przesyłki.
Zwracany lub wymieniany produkt musi być nieuszkodzony i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzenia, a wszystkie oryginalne elementy i akcesoria, które zostały do niego dołączone, muszą być obecne. Jeśli produkt nie spełnia tych warunków, sklep może odmówić przyjęcia zwrotu lub wymiany. Zwroty lub wymiany nie dotyczą produktów spersonalizowanych lub wykonanych na zamówienie.
Sposoby zwrotu
Skontaktuj się z działem obsługi klienta sklepu internetowego i poinformuj o zamiarze zwrotu produktu.
Jeśli to możliwe, zapakuj produkt w oryginalne opakowanie i dołącz dokumenty otrzymane od sklepu internetowego potwierdzające zwrot.
Wyślij paczkę do sklepu internetowego, korzystając z wybranej metody zwrotu. Najczęściej jest to przesyłka kurierska lub pocztowa.
Poczekaj, aż sklep internetowy potwierdzi otrzymanie przesyłki i poinformuje Cię o zwrocie lub wymianie.
Kto ponosi koszty zwrotu w sklepie internetowym?
W przypadku zwrotu lub wymiany klient ponosi koszty przesyłki.
W przypadku reklamacji lub wadliwego produktu koszty wysyłki ponosi sklep internetowy.
Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu lub wymiany, jeśli produkt jest w złym stanie lub nie spełnia wymagań wymienionych powyżej.
Zwrot lub wymiana zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
Zgodnie z polskim prawem zwrotowi nie podlegają następujące towary i usługi:
towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowane do jego indywidualnych potrzeb;
towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności dotyczących wymiany lub zwrotu, kupujący może skontaktować się ze sklepem internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.