Z przyjemnością wyślemy Ci e-mail, gdy produkt będzie ponownie dostępny
Jak działa Skład 1:
- Ammonium tioglikolat, który jest składnikiem preparatu, otwiera łuski kutikuli, umożliwiając łatwe wnikanie aktywnych składników do wnętrza włosków. Poprzez oddziaływanie na wiązania dwusiarczkowe, doskonale je remodeluje, sprawiając, że włoski stają się bardziej posłuszne i pomaga w formowaniu pożądanej falki rzęs (w zależności od wybranej formy wałka silikonowego).
- Skład jest wygodny i ekonomiczny w użyciu, ma plastyczną teksturę dzięki specjalnym składnikom, które zapewniają efekt okluzji.
- Kompleks pielęgnacyjny oparty na aktywnych składnikach nawilżających - keratynie i kolagenie - chroni struktury białkowe włosków podczas zabiegu, utrzymuje niezbędną wilgoć, zapobiega odwodnieniu i łamliwości, zagęszcza włoski, nadaje gęstość i objętość rzęsom.
WAŻNE! Skład 1 może mieć lekko żółtawy odcień, co jest normalne i nie wpływa na właściwości produktu.
WAŻNE! Obecność siarkowego zapachu w Składzie 1 i Składzie 2 jest normalna.
WAŻNE! Przed przeprowadzeniem procedury zaleca się skonsultować się z technologiem marki ELAN professional line.
SPOSÓB UŻYCIA:
1) Diagnoza stanu rzęs klienta.
Określ czas ekspozycji składów do laminowania rzęs zgodnie z poniższymi punktami:
Grupa 1: Grube lub proste rzęsy - czas ekspozycji 12-15 minut.
Grupa 2: Rzęsy o średniej grubości lub cienkie - czas ekspozycji 6-12 minut.
2) Przygotowanie do procedury laminowania rzęs.
Określ stan i strukturę rzęs, aby prawidłowo obliczyć czas ekspozycji.
Użyj "ELAN professional line Oczyszczającej pianki detoksykacyjnej do brwi i rzęs z efektem antybakteryjnym" do odtłuszczenia rzęs przed procedurą laminowania.
Przymocuj odpowiedniej wielkości wałek silikonowy do górnej powieki.
Rozprowadź i przymocuj rzęsy na wałku za pomocą kleju i aplikatora.
3) Formowanie skrętu rzęs (Skład 1)
Nanieś Skład 1 na obszar formowania skrętu rzęs. Czas ekspozycji: 6-15 minut. Zaleca się użycie profesjonalnego pędzla do makijażu BLACKWOOD # 1 marki ELAN professional line.
Po zakończeniu czasu ekspozycji usuń pozostałości produktu za pomocą suchego pędzla, kierując się kierunkiem wzrostu rzęs. Zaleca się użycie profesjonalnego pędzla do makijażu BLACKWOOD # 2 marki ELAN professional line.
WAŻNE! Maksymalny czas ekspozycji nie powinien przekraczać czasu ekspozycji dla wybranej grupy rzęs.
4) Utrwalanie skrętu rzęs (Skład 2)
Nanieś Skład 2 na obszar, na którym wcześniej używano Składu 1 do formowania skrętu rzęs.
WAŻNE! Ilość użytego składu na etapie IV musi być równa ilości składu, który był używany na etapie III formowania skrętu rzęs.
WAŻNE! Czas ekspozycji na etapie IV musi być równy czasowi ekspozycji na etapie III formowania skrętu rzęs. Skracanie czasu jest niedopuszczalne.
Po zakończeniu czasu ekspozycji usuń pozostałości składu i kleju za pomocą wacika nasączonego wodą.
WAŻNE! Aby osiągnąć maksymalnie wyraźny efekt i widoczny rezultat, technolodzy marki ELAN professional line zalecają przeprowadzenie zabiegu farbowania rzęs przy użyciu żelu do rzęs marki ELAN professional line, odcień 01 black.
Aby zakończyć reakcję chemiczną, w tym po przeprowadzeniu zabiegu farbowania rzęs, nałóż "ELAN professional line Oczyszczający mus detoksykacyjny do brwi i rzęs z efektem antybakteryjnym" na rzęsy. Usuń pianę za pomocą wacika nasączonego wodą.
Nałóż "ELAN professional line Płynny utrwalacz koloru COLOUR FIX do brwi i rzęs z keratyną i olejem słonecznikowym" na rzęsy, aby utrwalić uzyskany efekt.
Skład: Aqua, Kwas tioglikolowy, Wodorotlenek amonu, Alkohol cetostearylowy, Etozydiglikol, Olej mineralny, Chlorek cetrimoniowy, Etyloamina, Stearan etyloheksylowy, Siarczan sodu, Erytrobata sodu, Cetearet-20, Diazolidinyl mocznik (i) Metyloparaben (i) Propyloparaben, Polikw
FORMY PŁATNOŚCI ZA TOWARY
Dla Twojej wygody oferujemy następujące metody płatności za towary na stronie internetowej:
1. Przelewy24 – polski system płatności, który powstał w 2003 roku i jest jednym z liderów polskiego rynku płatności online. Umożliwia dokonywanie płatności m.in. za pomocą przelewów internetowych, kart płatniczych, BLIK, Apple Pay czy Google Pay.
2. PayPal – jeden z największych systemów płatności elektronicznych, który umożliwia dokonywanie zakupów i przelewów w Internecie.
3. Płatność na oficjalne dane rachunku bankowego spółki.
4. Płatność z bonusami – płatność za zamówienie z bonusami otrzymanymi zgodnie z warunkami programu akumulacyjnego.
SPOSOBY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych. Wysyłka tego samego dnia jest możliwa, jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 12. Czas doręczenia to 1-3 dni od nadania.
1. InPost jest największym operatorem logistycznym sieci placówek pocztowych działających 24/7.
Opcje dostawy: przesyłka kurierska lub paczka pocztowa
Taryfy InPost:
14 zł - dostawa do paczkomatu;
20 PLN - przesyłka kurierska.
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 299 zł.
* tylko w przypadku pełnej przedpłaty
2. Pocztex to usługa kurierska Poczty Polskiej - jednego z polskich liderów w zakresie usług komunikacyjnych, paczkowych, kurierskich i logistycznych, a także narodowego operatora pocztowego, który średnio obsługuje 5 mln przesyłek dziennie i obsługuje ponad 90% populacji Polski.
Opcje dostawy: Pocztex Punkt - dostawa do wybranego punktu odbioru; Pocztex Kurier - dostawa pod wskazany adres.
3. ORLEN Paczka to nowoczesna i bezpieczna usługa dostawy i odbioru przesyłek:
- prosty odbiór paczki za pomocą kodu;
- aplikacja mobilna umożliwiająca śledzenie przesyłek;
- do 3 dni na odbiór przesyłki.
METODY DOSTAWY W EUROPIE
Dostawa na terenie Europy realizowana jest za pomocą międzynarodowych firm kurierskich DPD, GLS, UPS, FEDEX. Jest ona dodatkowo płatna przez klienta po złożeniu zamówienia.
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych.
WYMIANA I ZWROT
Zgodnie z polskim prawem konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W przypadku zwrotu towaru sklep internetowy jest zobowiązany do zwrotu kwoty zapłaconej przez klienta za towar, a także kosztów dostawy, jeżeli takie koszty zostały poniesione przez klienta. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Przed dokonaniem zwrotu towaru należy skontaktować się ze sklepem w celu uzgodnienia szczegółów zwrotu. Jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, klient ma prawo do wymiany produktu na produkt bez wad lub otrzymania zwrotu zapłaconej ceny powiększonej o koszty przesyłki.
Zwracany lub wymieniany produkt musi być nieuszkodzony i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzenia, a wszystkie oryginalne elementy i akcesoria, które zostały do niego dołączone, muszą być obecne. Jeśli produkt nie spełnia tych warunków, sklep może odmówić przyjęcia zwrotu lub wymiany. Zwroty lub wymiany nie dotyczą produktów spersonalizowanych lub wykonanych na zamówienie.
Sposoby zwrotu
Skontaktuj się z działem obsługi klienta sklepu internetowego i poinformuj o zamiarze zwrotu produktu.
Jeśli to możliwe, zapakuj produkt w oryginalne opakowanie i dołącz dokumenty otrzymane od sklepu internetowego potwierdzające zwrot.
Wyślij paczkę do sklepu internetowego, korzystając z wybranej metody zwrotu. Najczęściej jest to przesyłka kurierska lub pocztowa.
Poczekaj, aż sklep internetowy potwierdzi otrzymanie przesyłki i poinformuje Cię o zwrocie lub wymianie.
Kto ponosi koszty zwrotu w sklepie internetowym?
W przypadku zwrotu lub wymiany klient ponosi koszty przesyłki.
W przypadku reklamacji lub wadliwego produktu koszty wysyłki ponosi sklep internetowy.
Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu lub wymiany, jeśli produkt jest w złym stanie lub nie spełnia wymagań wymienionych powyżej.
Zwrot lub wymiana zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
Zgodnie z polskim prawem zwrotowi nie podlegają następujące towary i usługi:
towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowane do jego indywidualnych potrzeb;
towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności dotyczących wymiany lub zwrotu, kupujący może skontaktować się ze sklepem internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.