Ulepszony model, dopracowany w najmniejszych detalach, który sprawia, że praca stylisty jest bardziej komfortowa i wydajna.
Wysoka moc 70 W oraz prędkość 35 000 obr./min pozwalają na łatwe i skuteczne wykonywanie manicure i pedicure frezarkowego. Urządzenie jest niezwykle wygodne i ergonomiczne. Krypton II to najpotężniejsza frezarka wśród modeli profesjonalnych.
Rękojeść-mikrosilnik działa płynnie i bez żadnych wibracji.
Wyposażona w wygodny mechanizm wymiany frezów. Zacisk pewnie trzyma frez i znajduje się centralnie, co uniemożliwia przypadkowe odblokowanie podczas pracy.
Wyjątkowo kompaktowy panel sterowania zajmuje minimalną ilość miejsca na stole w porównaniu do innych modeli.
Nowoczesny, stylowy kształt panelu z LED-wyświetlaczem, który pokazuje aktualne obroty i tryb pracy.
Wszystkie przyciski sterujące (przód/tył, sterowanie nożne, regulacja prędkości) są teraz widoczne – nie musisz ich szukać z boku urządzenia.
Zwiększona liczba otworów na frezy – wszystkie potrzebne końcówki zawsze pod ręką.
Uchwyt na rękojeść umieszczony pod kątem zapobiega uderzeniom frezem o stół – dowolna długość i rozmiar końcówki nie uszkodzą stanowiska pracy.
Główne zalety:
Zestaw zawiera:
3 wyjątkowe funkcje Krypton II:
EASY CONTROL – Inteligentna zmiana kierunku obrotów w trakcie pracy
Wystarczy nacisnąć przycisk, a procesor automatycznie zmienia kierunek obrotów. Oszczędza czas i zmniejsza ryzyko uszkodzenia frezarki – jak automatyczna skrzynia biegów w samochodzie.
FREE FOOT – Nowa logika działania pedału
Zamiast ciągłego nacisku – kliknij raz, aby uruchomić frezarkę. Kliknij ponownie, aby zrobić pauzę. Jeszcze jedno kliknięcie – wracasz do poprzednich ustawień.
PROTECTION+ – Ochrona przed przeciążeniem
Jeśli frez jest źle zamocowany, zamek niedomknięty lub końcówka nie jest zainstalowana, urządzenie wykryje problem i po 3–5 sekundach pokaże kod błędu E4 oraz się zablokuje.
Dodatkowo, jeśli frezarka wykryje, że frez nie jest dopasowany do prędkości – na przykład pracujesz z ciężkim dyskiem przy dużych obrotach – urządzenie się wyłączy i poprosi o przerwę.
Wystarczy krótka pauza, aby zresetować frezarkę.
FORMY PŁATNOŚCI ZA TOWARY
Dla Twojej wygody oferujemy następujące metody płatności za towary na stronie internetowej:
1. Przelewy24 – polski system płatności, który powstał w 2003 roku i jest jednym z liderów polskiego rynku płatności online. Umożliwia dokonywanie płatności m.in. za pomocą przelewów internetowych, kart płatniczych, BLIK, Apple Pay czy Google Pay.
2. PayPal – jeden z największych systemów płatności elektronicznych, który umożliwia dokonywanie zakupów i przelewów w Internecie.
3. Płatność na oficjalne dane rachunku bankowego spółki.
4. Płatność z bonusami – płatność za zamówienie z bonusami otrzymanymi zgodnie z warunkami programu akumulacyjnego.
SPOSOBY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych. Wysyłka tego samego dnia jest możliwa, jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 12. Czas doręczenia to 1-3 dni od nadania.
1. InPost jest największym operatorem logistycznym sieci placówek pocztowych działających 24/7.
Opcje dostawy: przesyłka kurierska lub paczka pocztowa
Taryfy InPost:
14 zł - dostawa do paczkomatu;
20 PLN - przesyłka kurierska.
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 399 zł.
* tylko w przypadku pełnej przedpłaty
2. Pocztex to usługa kurierska Poczty Polskiej - jednego z polskich liderów w zakresie usług komunikacyjnych, paczkowych, kurierskich i logistycznych, a także narodowego operatora pocztowego, który średnio obsługuje 5 mln przesyłek dziennie i obsługuje ponad 90% populacji Polski.
Opcje dostawy: Pocztex Punkt - dostawa do wybranego punktu odbioru; Pocztex Kurier - dostawa pod wskazany adres.
3. ORLEN Paczka to nowoczesna i bezpieczna usługa dostawy i odbioru przesyłek:
- prosty odbiór paczki za pomocą kodu;
- aplikacja mobilna umożliwiająca śledzenie przesyłek;
- do 3 dni na odbiór przesyłki.
METODY DOSTAWY W EUROPIE
Dostawa na terenie Europy realizowana jest za pomocą międzynarodowych firm kurierskich DPD, GLS, UPS, FEDEX. Jest ona dodatkowo płatna przez klienta po złożeniu zamówienia.
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych.
WYMIANA I ZWROT
Zgodnie z polskim prawem konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W przypadku zwrotu towaru sklep internetowy jest zobowiązany do zwrotu kwoty zapłaconej przez klienta za towar, a także kosztów dostawy, jeżeli takie koszty zostały poniesione przez klienta. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Przed dokonaniem zwrotu towaru należy skontaktować się ze sklepem w celu uzgodnienia szczegółów zwrotu. Jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, klient ma prawo do wymiany produktu na produkt bez wad lub otrzymania zwrotu zapłaconej ceny powiększonej o koszty przesyłki.
Zwracany lub wymieniany produkt musi być nieuszkodzony i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzenia, a wszystkie oryginalne elementy i akcesoria, które zostały do niego dołączone, muszą być obecne. Jeśli produkt nie spełnia tych warunków, sklep może odmówić przyjęcia zwrotu lub wymiany. Zwroty lub wymiany nie dotyczą produktów spersonalizowanych lub wykonanych na zamówienie.
Sposoby zwrotu
Skontaktuj się z działem obsługi klienta sklepu internetowego i poinformuj o zamiarze zwrotu produktu.
Jeśli to możliwe, zapakuj produkt w oryginalne opakowanie i dołącz dokumenty otrzymane od sklepu internetowego potwierdzające zwrot.
Wyślij paczkę do sklepu internetowego, korzystając z wybranej metody zwrotu. Najczęściej jest to przesyłka kurierska lub pocztowa.
Poczekaj, aż sklep internetowy potwierdzi otrzymanie przesyłki i poinformuje Cię o zwrocie lub wymianie.
Kto ponosi koszty zwrotu w sklepie internetowym?
W przypadku zwrotu lub wymiany klient ponosi koszty przesyłki.
W przypadku reklamacji lub wadliwego produktu koszty wysyłki ponosi sklep internetowy.
Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu lub wymiany, jeśli produkt jest w złym stanie lub nie spełnia wymagań wymienionych powyżej.
Zwrot lub wymiana zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
Zgodnie z polskim prawem zwrotowi nie podlegają następujące towary i usługi:
towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowane do jego indywidualnych potrzeb;
towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności dotyczących wymiany lub zwrotu, kupujący może skontaktować się ze sklepem internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.