Z przyjemnością wyślemy Ci e-mail, gdy produkt będzie ponownie dostępny
Nakładki wymienne STALEKS PRO PODODISC XS 80 grit (50 szt)
Profesjonalne nakładki wymienne STALEKS PRO PODODISC XS zostały stworzone specjalnie dla wygody i higieny podczas zabiegów kosmetycznych. Zastosowanie wysokiej jakości materiałów eksploatacyjnych gwarantuje komfort i bezpieczeństwo procesu pedicuru, łącząc precyzję i łagodność w salonowych warunkach.
Te samoprzylepne, jednorazowe abrazyjne elementy z podkładką na dysk Staleks Pro zapewniają szybkie i dokładne oczyszczanie i polerowanie stóp. Nakładki skutecznie usuwają zrogowaciałe komórki i nagniotki, nadając skórze zdrowy i zadbany wygląd. Po użyciu nakładka z abrazyjnym warstwą jest łatwo usuwana z metalowej powierzchni i podlega dezynfekcji. Dzięki temu każdy nowy klient korzysta z nowego abrazywnego elementu.
Główne cechy nakładek do pedicuru STALEKS PRO PODODISC XS PDF-10-80:
- Łatwość użycia: łatwe nakładanie na dysk, który może być używany jako frez
- Trwały i wodoodporny abrazyjny materiał
- Wytrzymała klejąca podkładka, trzymająca abrazyjną warstwę na metalowym dysku
- Nieślizgające się, nieodwarstwiające się i nieprzemakalne
- Rekomendowane do delikatnej obróbki skóry, a także do polerowania płytki paznokciowej
- Zapewniają bezpieczny i higieniczny pedicure dla każdego klienta: abrazyjny element jest usuwany, a podkładka dokładnie dezynfekowana i sterilizowana
Różnica między czarnymi a białymi nakładkami:
- Czarne nakładki są wykonane z węgliku krzemu, co sprawia, że są bardziej twarde, ale również bardziej kruche. Abrazyjny materiał białych nakładek składa się z tlenku glinu, co sprawia, że są bardziej plastyczne, miękkie i odporne na ścieranie.
- Czarne nakładki mają ostrą formę abrazyjną, która się samozaostrza podczas używania. Białe nakładki mają drobne ziarna abrazyjne o okrągłym kształcie, co pozwala na delikatne traktowanie płytki paznokciowej.
- Czarne nakładki nie mają powłoki stearatowej, która zapobiega osadzaniu się organicznego pyłu. Białe nakładki posiadają powłokę.
- Czarne sprawdzają się doskonale przy pracach na wilgotnych paznokciach. Białe lepiej radzą sobie z pracą na suchych paznokciach.
- Czarny kolor jest mniej higieniczny w użytkowaniu, podczas gdy na białym nie widać smug lub rowków po zastosowaniu, a jasne drobinki abrazyjne nie są widoczne na sztucznym materiale podczas przedłużania paznokci.
Nasze nakładki wymienne STALEKS PRO PODODISC XS to nieodzowne narzędzie dla kosmetologów i profesjonalistów w dziedzinie pedicuru. Przekonaj się sam o jakości i niezawodności naszych produktów!
FORMY PŁATNOŚCI ZA TOWARY
Dla Twojej wygody oferujemy następujące metody płatności za towary na stronie internetowej:
1. Przelewy24 – polski system płatności, który powstał w 2003 roku i jest jednym z liderów polskiego rynku płatności online. Umożliwia dokonywanie płatności m.in. za pomocą przelewów internetowych, kart płatniczych, BLIK, Apple Pay czy Google Pay.
2. PayPal – jeden z największych systemów płatności elektronicznych, który umożliwia dokonywanie zakupów i przelewów w Internecie.
3. Płatność na oficjalne dane rachunku bankowego spółki.
4. Płatność z bonusami – płatność za zamówienie z bonusami otrzymanymi zgodnie z warunkami programu akumulacyjnego.
SPOSOBY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych. Wysyłka tego samego dnia jest możliwa, jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 12. Czas doręczenia to 1-3 dni od nadania.
1. InPost jest największym operatorem logistycznym sieci placówek pocztowych działających 24/7.
Opcje dostawy: przesyłka kurierska lub paczka pocztowa
Taryfy InPost:
14 zł - dostawa do paczkomatu;
20 PLN - przesyłka kurierska.
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 299 zł.
* tylko w przypadku pełnej przedpłaty
2. Pocztex to usługa kurierska Poczty Polskiej - jednego z polskich liderów w zakresie usług komunikacyjnych, paczkowych, kurierskich i logistycznych, a także narodowego operatora pocztowego, który średnio obsługuje 5 mln przesyłek dziennie i obsługuje ponad 90% populacji Polski.
Opcje dostawy: Pocztex Punkt - dostawa do wybranego punktu odbioru; Pocztex Kurier - dostawa pod wskazany adres.
3. ORLEN Paczka to nowoczesna i bezpieczna usługa dostawy i odbioru przesyłek:
- prosty odbiór paczki za pomocą kodu;
- aplikacja mobilna umożliwiająca śledzenie przesyłek;
- do 3 dni na odbiór przesyłki.
METODY DOSTAWY W EUROPIE
Dostawa na terenie Europy realizowana jest za pomocą międzynarodowych firm kurierskich DPD, GLS, UPS, FEDEX. Jest ona dodatkowo płatna przez klienta po złożeniu zamówienia.
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych.
WYMIANA I ZWROT
Zgodnie z polskim prawem konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W przypadku zwrotu towaru sklep internetowy jest zobowiązany do zwrotu kwoty zapłaconej przez klienta za towar, a także kosztów dostawy, jeżeli takie koszty zostały poniesione przez klienta. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Przed dokonaniem zwrotu towaru należy skontaktować się ze sklepem w celu uzgodnienia szczegółów zwrotu. Jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, klient ma prawo do wymiany produktu na produkt bez wad lub otrzymania zwrotu zapłaconej ceny powiększonej o koszty przesyłki.
Zwracany lub wymieniany produkt musi być nieuszkodzony i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzenia, a wszystkie oryginalne elementy i akcesoria, które zostały do niego dołączone, muszą być obecne. Jeśli produkt nie spełnia tych warunków, sklep może odmówić przyjęcia zwrotu lub wymiany. Zwroty lub wymiany nie dotyczą produktów spersonalizowanych lub wykonanych na zamówienie.
Sposoby zwrotu
Skontaktuj się z działem obsługi klienta sklepu internetowego i poinformuj o zamiarze zwrotu produktu.
Jeśli to możliwe, zapakuj produkt w oryginalne opakowanie i dołącz dokumenty otrzymane od sklepu internetowego potwierdzające zwrot.
Wyślij paczkę do sklepu internetowego, korzystając z wybranej metody zwrotu. Najczęściej jest to przesyłka kurierska lub pocztowa.
Poczekaj, aż sklep internetowy potwierdzi otrzymanie przesyłki i poinformuje Cię o zwrocie lub wymianie.
Kto ponosi koszty zwrotu w sklepie internetowym?
W przypadku zwrotu lub wymiany klient ponosi koszty przesyłki.
W przypadku reklamacji lub wadliwego produktu koszty wysyłki ponosi sklep internetowy.
Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu lub wymiany, jeśli produkt jest w złym stanie lub nie spełnia wymagań wymienionych powyżej.
Zwrot lub wymiana zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
Zgodnie z polskim prawem zwrotowi nie podlegają następujące towary i usługi:
towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowane do jego indywidualnych potrzeb;
towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności dotyczących wymiany lub zwrotu, kupujący może skontaktować się ze sklepem internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.