Nakładki wymienne białe STALEKS PRO PODODISC L 240 grit (50 szt)
Nasze nakładki wymienne białe STALEKS PRO PODODISC L 240 grit to idealne rozwiązanie dla profesjonalistów pedikiurów, którzy dążą do perfekcji w pielęgnacji stóp. Zaprojektowane z myślą o precyzyjnym usuwaniu zrogowaciałej skóry, te nakładki z abrazyjnym wykończeniem 240 grit umożliwiają jednoczesne zrównoważone wygładzanie znacznej powierzchni stopy.
Dzięki swojej wyjątkowej miękkości, te nakładki nadają się do szlifowania skóry po odłuszczeniu naskórka, zapewniając jednocześnie doskonałą ochronę przed podrażnieniami. Ich solidne mocowanie oraz łatwe zdejmowanie sprawiają, że są niezawodne w użytkowaniu. Wodoodporny materiał, z którego są wykonane, zapewnia trwałość nakładek, nawet podczas kontaktu z wodą. Dzięki nim uzyskasz równomierne i wysokiej jakości wygładzenie stóp po usunięciu zrogowaciałego naskórka.
Pododisk STALEKS PRO 240 grit zachwyca swoim białym kolorem oraz wyjątkowo gładkim działaem. Doskonale się sprawdza przy szlifowaniu większych powierzchni skóry po usunięciu zrogowaciałych naskórków oraz w ostatecznej obróbce odcisków.
Zalecamy stosowanie nakładek STALEKS PRO PODODISC L 240 grit w następujących przypadkach:
- Wygładzanie większych powierzchni skóry po usunięciu zrogowaciałych naskórków.
- Dokładne przetwarzanie odcisków.
Różnica między białymi a czarnymi nakładkami:
Białe nakładki posiadają ziarno ścierne wykonane z tlenku glinu, co sprawia, że są bardziej giętkie, miękkie i odporne na zużycie. Natomiast czarne nakładki zbudowane są z węglika krzemu, co sprawia, że są bardziej twarde, ale mniej odporne na uszkodzenia.
Białe nakładki mają drobne i zaokrąglone ziarna ścierne, co zapewnia bezpieczne działanie bez uszkodzenia płytki paznokcia. Czarne nakładki mają ziarna ścierne o ostrym kształcie, które się samo-zaostrzają podczas procesu szlifowania.
Białe nakładki posiadają powłokę stearynową, która zapobiega przysypywaniu organicznym pyłem, co nie występuje w przypadku czarnych nakładek.
Białe nakładki doskonale radzą sobie z suchym pilnikiem do paznokci, podczas gdy czarne doskonale sprawdzają się z mokrym pilnikiem.
Biały kolor nakładek jest bardziej higieniczny w pracy niż czarny, ponieważ nie widać smug lub rowków po pilnowaniu, a jasne drobinki ziarno ścierne nie są widoczne na sztucznych materiałach podczas wykonywania manicure hybrydowego.
Rozwiń swój profesjonalizm z naszymi nakładkami wymiennymi białymi STALEKS PRO PODODISC L 240 grit!
FORMY PŁATNOŚCI ZA TOWARY
Dla Twojej wygody oferujemy następujące metody płatności za towary na stronie internetowej:
1. Przelewy24 – polski system płatności, który powstał w 2003 roku i jest jednym z liderów polskiego rynku płatności online. Umożliwia dokonywanie płatności m.in. za pomocą przelewów internetowych, kart płatniczych, BLIK, Apple Pay czy Google Pay.
2. PayPal – jeden z największych systemów płatności elektronicznych, który umożliwia dokonywanie zakupów i przelewów w Internecie.
3. Płatność na oficjalne dane rachunku bankowego spółki.
4. Płatność z bonusami – płatność za zamówienie z bonusami otrzymanymi zgodnie z warunkami programu akumulacyjnego.
SPOSOBY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych. Wysyłka tego samego dnia jest możliwa, jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 12. Czas doręczenia to 1-3 dni od nadania.
1. InPost jest największym operatorem logistycznym sieci placówek pocztowych działających 24/7.
Opcje dostawy: przesyłka kurierska lub paczka pocztowa
Taryfy InPost:
14 zł - dostawa do paczkomatu;
20 PLN - przesyłka kurierska.
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 299 zł.
* tylko w przypadku pełnej przedpłaty
2. Pocztex to usługa kurierska Poczty Polskiej - jednego z polskich liderów w zakresie usług komunikacyjnych, paczkowych, kurierskich i logistycznych, a także narodowego operatora pocztowego, który średnio obsługuje 5 mln przesyłek dziennie i obsługuje ponad 90% populacji Polski.
Opcje dostawy: Pocztex Punkt - dostawa do wybranego punktu odbioru; Pocztex Kurier - dostawa pod wskazany adres.
3. ORLEN Paczka to nowoczesna i bezpieczna usługa dostawy i odbioru przesyłek:
- prosty odbiór paczki za pomocą kodu;
- aplikacja mobilna umożliwiająca śledzenie przesyłek;
- do 3 dni na odbiór przesyłki.
METODY DOSTAWY W EUROPIE
Dostawa na terenie Europy realizowana jest za pomocą międzynarodowych firm kurierskich DPD, GLS, UPS, FEDEX. Jest ona dodatkowo płatna przez klienta po złożeniu zamówienia.
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych.
WYMIANA I ZWROT
Zgodnie z polskim prawem konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W przypadku zwrotu towaru sklep internetowy jest zobowiązany do zwrotu kwoty zapłaconej przez klienta za towar, a także kosztów dostawy, jeżeli takie koszty zostały poniesione przez klienta. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Przed dokonaniem zwrotu towaru należy skontaktować się ze sklepem w celu uzgodnienia szczegółów zwrotu. Jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, klient ma prawo do wymiany produktu na produkt bez wad lub otrzymania zwrotu zapłaconej ceny powiększonej o koszty przesyłki.
Zwracany lub wymieniany produkt musi być nieuszkodzony i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzenia, a wszystkie oryginalne elementy i akcesoria, które zostały do niego dołączone, muszą być obecne. Jeśli produkt nie spełnia tych warunków, sklep może odmówić przyjęcia zwrotu lub wymiany. Zwroty lub wymiany nie dotyczą produktów spersonalizowanych lub wykonanych na zamówienie.
Sposoby zwrotu
Skontaktuj się z działem obsługi klienta sklepu internetowego i poinformuj o zamiarze zwrotu produktu.
Jeśli to możliwe, zapakuj produkt w oryginalne opakowanie i dołącz dokumenty otrzymane od sklepu internetowego potwierdzające zwrot.
Wyślij paczkę do sklepu internetowego, korzystając z wybranej metody zwrotu. Najczęściej jest to przesyłka kurierska lub pocztowa.
Poczekaj, aż sklep internetowy potwierdzi otrzymanie przesyłki i poinformuje Cię o zwrocie lub wymianie.
Kto ponosi koszty zwrotu w sklepie internetowym?
W przypadku zwrotu lub wymiany klient ponosi koszty przesyłki.
W przypadku reklamacji lub wadliwego produktu koszty wysyłki ponosi sklep internetowy.
Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu lub wymiany, jeśli produkt jest w złym stanie lub nie spełnia wymagań wymienionych powyżej.
Zwrot lub wymiana zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
Zgodnie z polskim prawem zwrotowi nie podlegają następujące towary i usługi:
towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowane do jego indywidualnych potrzeb;
towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności dotyczących wymiany lub zwrotu, kupujący może skontaktować się ze sklepem internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.