Nowa Szlifka wymienna STALEKS PRO PODODISC L 180 grit (50 szt)
Nasze wymienne szlifki do pedicure zapewniają bezpieczeństwo każdemu klientowi, co jest kluczowe dla budowania zaufania do specjalisty. Ale korzyści z higieniczności jednorazowych nakładek wykraczają daleko poza to. Nowy dysk ze świeżym kornikiem pozwala równomiernie obrabiać odpowiednie obszary i osiągnąć maksymalny efekt!
Zestaw Staleks Pro Pododisc L zawiera 50 białych wymiennych dysków z solidnym podkładem klejowym i efektywną powierzchnią roboczą. Jednorazowy element szybko oddziela się od folii ochronnej i mocuje się na obracającym się dysku, a następnie równie łatwo usuwa i utylizuje od razu po zakończeniu pracy.
Cechy szczególne dysków Staleks Pro Pododisc L:
- Wygodna liczba elementów jednorazowych w jednym opakowaniu;
- Funkcjonalność i niezawodna jakość;
- Średnica L - wygodna do obróbki małych obszarów i stref wymagających manewrowości;
- Twardość 180 grit, przeznaczona do usuwania warstw pogrubiałej skóry o średniej gęstości.
Zastosowanie dysków Staleks Pro Pododisc L:
Skutecznie usuwają warstwy rogowaciejącej skóry o średniej grubości, znajdujące się na małych strefach, wymagających od narzędzia precyzji.
Różnice między białymi a czarnymi wymiennymi pilnikami:
- Ścieralność białych pilników jest wykonana z tlenku glinu, co sprawia, że są one bardziej plastyczne, miękkie i odporne na ścieranie. Czarne pilniki składają się z krzemianu krzemu, co sprawia, że są one twardsze, ale bardziej podatne na łamanie.
- Białe pilniki mają małe okrągłe ziarna ścierne, co pozwala na bezpieczne obrabianie płytki paznokcia. Czarne pilniki mają ziarna ścierne o ostrej formie, które w procesie pilowania samoostroszują się.
- Białe wymienne pilniki mają powłokę stearynową, która zapobiega zapychaniu powierzchni organicznym pyłem, podczas gdy pilniki czarne nie posiadają takiej powłoki.
- Białe pilniki radzą sobie lepiej z opiłkiem suchego paznokcia, natomiast czarne doskonale sprawdzają się przy opiłku mokrego paznokcia.
- Biały kolor pilnika jest bardziej higieniczny w pracy niż czarny, nie widać na nim smug lub rys po pilowaniu, a jasne cząstki ścierne nie są widoczne na sztucznym materiale w przypadku przedłużania paznokci.
Zestaw Staleks Pro Pododisc L to uniwersalność, szybkość pracy i higieniczność. Przejdź na profesjonalny poziom pielęgnacji stóp już dziś!
FORMY PŁATNOŚCI ZA TOWARY
Dla Twojej wygody oferujemy następujące metody płatności za towary na stronie internetowej:
1. Przelewy24 – polski system płatności, który powstał w 2003 roku i jest jednym z liderów polskiego rynku płatności online. Umożliwia dokonywanie płatności m.in. za pomocą przelewów internetowych, kart płatniczych, BLIK, Apple Pay czy Google Pay.
2. PayPal – jeden z największych systemów płatności elektronicznych, który umożliwia dokonywanie zakupów i przelewów w Internecie.
3. Płatność na oficjalne dane rachunku bankowego spółki.
4. Płatność z bonusami – płatność za zamówienie z bonusami otrzymanymi zgodnie z warunkami programu akumulacyjnego.
SPOSOBY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych. Wysyłka tego samego dnia jest możliwa, jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 12. Czas doręczenia to 1-3 dni od nadania.
1. InPost jest największym operatorem logistycznym sieci placówek pocztowych działających 24/7.
Opcje dostawy: przesyłka kurierska lub paczka pocztowa
Taryfy InPost:
14 zł - dostawa do paczkomatu;
20 PLN - przesyłka kurierska.
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 299 zł.
* tylko w przypadku pełnej przedpłaty
2. Pocztex to usługa kurierska Poczty Polskiej - jednego z polskich liderów w zakresie usług komunikacyjnych, paczkowych, kurierskich i logistycznych, a także narodowego operatora pocztowego, który średnio obsługuje 5 mln przesyłek dziennie i obsługuje ponad 90% populacji Polski.
Opcje dostawy: Pocztex Punkt - dostawa do wybranego punktu odbioru; Pocztex Kurier - dostawa pod wskazany adres.
3. ORLEN Paczka to nowoczesna i bezpieczna usługa dostawy i odbioru przesyłek:
- prosty odbiór paczki za pomocą kodu;
- aplikacja mobilna umożliwiająca śledzenie przesyłek;
- do 3 dni na odbiór przesyłki.
METODY DOSTAWY W EUROPIE
Dostawa na terenie Europy realizowana jest za pomocą międzynarodowych firm kurierskich DPD, GLS, UPS, FEDEX. Jest ona dodatkowo płatna przez klienta po złożeniu zamówienia.
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych.
WYMIANA I ZWROT
Zgodnie z polskim prawem konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W przypadku zwrotu towaru sklep internetowy jest zobowiązany do zwrotu kwoty zapłaconej przez klienta za towar, a także kosztów dostawy, jeżeli takie koszty zostały poniesione przez klienta. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Przed dokonaniem zwrotu towaru należy skontaktować się ze sklepem w celu uzgodnienia szczegółów zwrotu. Jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, klient ma prawo do wymiany produktu na produkt bez wad lub otrzymania zwrotu zapłaconej ceny powiększonej o koszty przesyłki.
Zwracany lub wymieniany produkt musi być nieuszkodzony i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzenia, a wszystkie oryginalne elementy i akcesoria, które zostały do niego dołączone, muszą być obecne. Jeśli produkt nie spełnia tych warunków, sklep może odmówić przyjęcia zwrotu lub wymiany. Zwroty lub wymiany nie dotyczą produktów spersonalizowanych lub wykonanych na zamówienie.
Sposoby zwrotu
Skontaktuj się z działem obsługi klienta sklepu internetowego i poinformuj o zamiarze zwrotu produktu.
Jeśli to możliwe, zapakuj produkt w oryginalne opakowanie i dołącz dokumenty otrzymane od sklepu internetowego potwierdzające zwrot.
Wyślij paczkę do sklepu internetowego, korzystając z wybranej metody zwrotu. Najczęściej jest to przesyłka kurierska lub pocztowa.
Poczekaj, aż sklep internetowy potwierdzi otrzymanie przesyłki i poinformuje Cię o zwrocie lub wymianie.
Kto ponosi koszty zwrotu w sklepie internetowym?
W przypadku zwrotu lub wymiany klient ponosi koszty przesyłki.
W przypadku reklamacji lub wadliwego produktu koszty wysyłki ponosi sklep internetowy.
Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu lub wymiany, jeśli produkt jest w złym stanie lub nie spełnia wymagań wymienionych powyżej.
Zwrot lub wymiana zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
Zgodnie z polskim prawem zwrotowi nie podlegają następujące towary i usługi:
towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowane do jego indywidualnych potrzeb;
towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności dotyczących wymiany lub zwrotu, kupujący może skontaktować się ze sklepem internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.