Multi-Witalizator jest stworzony do trzeciego, końcowego etapu fleksingu brwi i rzęs. Środek skutecznie regeneruje strukturę włosków i ich naturalny poziom pH dzięki opatentowanemu komponentowi MULTIVIT SHUTTLE w połączeniu ze składnikami roślinnymi soi i pszenicy, betainą, keratyną i polimerami ochronnymi.
Kraj-producent: Turcja. Pojemność: 10 ml. Wskaźnik pH: 4,0–5,5. Termin przydatności: 24 miesiące. Po otwarciu: 6 miesięcy.
Jak działa Multi-Witalizator:
Wspomaga regenerację i wzmocnienie włosków brwi i rzęs dzięki aktywnemu komponentowi CERAMIDE A2 – kompleksowi ceramidów maksymalnie zbliżonych do naturalnych.
Betaina w składzie środka wzmacnia nawilżenie i sprzyja przywróceniu naturalnego poziomu pH włosków.
Nadaje włoskom blask i elastyczność.
Utrwala kształt.
ETAPY PRZEPROWADZANIA PROCEDURY FLEKSINGU BRWI
1) Diagnoza stanu włosków: Określ czas ekspozycji środków do fleksingu zgodnie z typem włosków:
1-a grupa (grube, szorstkie, gęste, niepoddane obróbce chemicznej): Serum 1: 5–8 min, Serum 2: nie mniej niż 6–8 min.
2-a grupa (włoski średniej grubości, naturalne lub poddane obróbce chemicznej): Serum 1: 3–5 min, Serum 2: 6–8 min.
Multi-Witalizator: 5 min dla wszystkich typów włosków.
WAŻNE! Maksymalny czas ekspozycji Serum 1 i 2 — 15 min. Temperatura powietrza wpływa na aktywność preparatów: im cieplej, tym szybciej zachodzi reakcja.
2) Przygotowanie do procedury: Oczyść strefę za pomocą ÉLAN DETOX-MOUSSE 2.0. Usuń pianę wacikiem zwilżonym wodą.
3) Tworzenie kształtu brwi (Serum 1): Jeśli skóra jest wrażliwa, nanieś krem z olejkiem arganowym ÉLAN na brwi (cienka warstwa) i na skórę wokół (gruba warstwa). Nanieś Serum 1 na brwi. Czas ekspozycji: 3–8 min. Nie przekraczaj zalecanego czasu. Po zakończeniu działania środka usuń resztki wacikiem zwilżonym wodą. Uwzględnij naturalny kierunek wzrostu włosków, aby uniknąć załamań.
4) Utrwalenie kierunku włosków (Serum 2): Przy wrażliwej skórze ponownie nanieś krem z olejkiem arganowym ÉLAN. Nanieś Serum 2 na brwi, delikatnie układając włoski. Czas ekspozycji: 6–8 min (równy czasowi Serum 1, ale nie mniej niż 6 min).
Po procedurze, jeśli planowane jest farbowanie — zmyć wodą; jeśli farbowanie nie jest planowane — zmyć ÉLAN DETOX-MOUSSE 2.0, a następnie wodą.
5) Pielęgnacja włosków (Multi-Witalizator): Nanieś Multi-Witalizator na brwi, równomiernie rozprowadź. Czas ekspozycji: 5 min.
Po zakończeniu działania, jeśli farbowanie nie jest planowane — zmyć wodą.
Jeśli farbowanie jest planowane — zmyć ÉLAN DETOX-MOUSSE 2.0, a następnie wodą, nanieść mieszankę koloryzującą natychmiast po oczyszczeniu. WAŻNE! Kolor проявляa się jaśniej i szybciej.
Po farbowaniu nanieś ÉLAN COLOUR FIX 2.0 w celu utrwalenia koloru.
Korektę brwi przeprowadź dopiero po fleksingu, najlepiej pęsetą.
ETAPY PRZEPROWADZANIA PROCEDURY FLEKSINGU RZĘS
1) Diagnoza:
1-a grupa (grube lub proste rzęsy): Serum 1: 6–10 min, Serum 2: nie mniej niż 6 min.
2-a grupa (średnie lub cienkie rzęsy): Serum 1: 3–6 min, Serum 2: nie mniej niż 6 min.
Multi-Witalizator: 5 min dla wszystkich grup.
WAŻNE! Maksymalny czas ekspozycji Serum to 15 min. Wyższa temperatura — szybsza reakcja.
2) Przygotowanie: Oczyść strefę ÉLAN DETOX-MOUSSE 2.0. Usuń pianę wodą. Zamocuj silikonowy wałek na górnej powiece. Ułóż i przymocuj rzęsy za pomocą żelu utrwalającego ÉLAN i aplikatora.
3) Formowanie podkręcenia (Serum 1): Nanieś Serum 1 na strefę formowania podkręcenia. Czas ekspozycji: 3–10 min. Po zakończeniu usuń środek suchym pędzelkiem w kierunku wzrostu rzęs.
4) Utrwalenie kierunku (Serum 2): Nanieś Serum 2 grubą warstwą na całą długość rzęs. Czas ekspozycji: 6–10 min (równy czasowi Serum 1, ale nie mniej niż 6 min). Po zakończeniu – usuń resztki suchym pędzelkiem w kierunku wzrostu rzęs.
5) Pielęgnacja (Multi-Witalizator): Nanieś Multi-Witalizator na całą strefę rzęs. Czas ekspozycji: 5 min. Następnie – usuń resztki środka i żelu wacikiem, zwilżonym wodą.
Zalecenie: Po fleksingu rzęs wykonaj farbowanie dla bardziej wyrazistego rezultatu. Po farbowaniu nanieś ÉLAN DETOX-MOUSSE 2.0, a następnie ÉLAN COLOUR FIX 2.0.
ZALECENIA PO PROCEDURZE
Nie farbuj brwi henną i nie rozjaśniaj ich (ryzyko uszkodzenia).
Przez 24 godziny unikaj łaźni, sauny, solarium, nacisku na strefę oczu.
Przez 48 godzin nie używaj agresywnych środków kosmetycznych (peelingi, scruby, alkohol, zabiegi laserowe).
OGRANICZENIA DO PROCEDURY (PRZECIWWSKAZANIA)
Indywidualna wrażliwość na składniki.
Uszkodzenia skóry, zaczerwienienia, wysypki.
Solarium lub zabiegi laserowe na 24 godziny przed fleksingiem.
ŚRODKI OSTROŻNOŚCI
Przed użyciem wykonaj test alergiczny: nanieś po 2 krople każdego środka na zgięcie łokcia na 48 godzin przed procedurą.
Serum 1 zawiera tioglikolan. Serum 2 zawiera nadtlenek wodoru. Mogą wywołać reakcję alergiczną.
Używaj rękawic, unikaj metalowych narzędzi i kontaktu z oczami. W razie dostania się – przemyj wodą. Przy reakcji skontaktuj się z dermatologiem.
Skład (INCI): AQUA, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, ISOPROPYL PALMITATE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CYCLOPENTASILOXANE, BETAINE, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, HYDROLYZED SOY PROTEIN, CETEARETH-20, PEG-8, PEG-8/SMDI COPOLYMER, SODIUM POLYACRYLATE, CETRIMONIUM CHLORIDE, DIMETHICONOL, BHT, PALMITOYL MYRISTYL SERINATE, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PARFUM, CITRIC ACID, BENZYL SALICYLATE, HYDROXYCITRONELLAL.
FORMY PŁATNOŚCI ZA TOWARY
Dla Twojej wygody oferujemy następujące metody płatności za towary na stronie internetowej:
1. Przelewy24 – polski system płatności, który powstał w 2003 roku i jest jednym z liderów polskiego rynku płatności online. Umożliwia dokonywanie płatności m.in. za pomocą przelewów internetowych, kart płatniczych, BLIK, Apple Pay czy Google Pay.
2. PayPal – jeden z największych systemów płatności elektronicznych, który umożliwia dokonywanie zakupów i przelewów w Internecie.
3. Płatność na oficjalne dane rachunku bankowego spółki.
4. Płatność z bonusami – płatność za zamówienie z bonusami otrzymanymi zgodnie z warunkami programu akumulacyjnego.
SPOSOBY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych. Wysyłka tego samego dnia jest możliwa, jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 12. Czas doręczenia to 1-3 dni od nadania.
1. InPost jest największym operatorem logistycznym sieci placówek pocztowych działających 24/7.
Opcje dostawy: przesyłka kurierska lub paczka pocztowa
Taryfy InPost:
14 zł - dostawa do paczkomatu;
20 PLN - przesyłka kurierska.
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 399 zł.
* tylko w przypadku pełnej przedpłaty
2. Pocztex to usługa kurierska Poczty Polskiej - jednego z polskich liderów w zakresie usług komunikacyjnych, paczkowych, kurierskich i logistycznych, a także narodowego operatora pocztowego, który średnio obsługuje 5 mln przesyłek dziennie i obsługuje ponad 90% populacji Polski.
Opcje dostawy: Pocztex Punkt - dostawa do wybranego punktu odbioru; Pocztex Kurier - dostawa pod wskazany adres.
3. ORLEN Paczka to nowoczesna i bezpieczna usługa dostawy i odbioru przesyłek:
- prosty odbiór paczki za pomocą kodu;
- aplikacja mobilna umożliwiająca śledzenie przesyłek;
- do 3 dni na odbiór przesyłki.
METODY DOSTAWY W EUROPIE
Dostawa na terenie Europy realizowana jest za pomocą międzynarodowych firm kurierskich DPD, GLS, UPS, FEDEX. Jest ona dodatkowo płatna przez klienta po złożeniu zamówienia.
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych.
WYMIANA I ZWROT
Zgodnie z polskim prawem konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W przypadku zwrotu towaru sklep internetowy jest zobowiązany do zwrotu kwoty zapłaconej przez klienta za towar, a także kosztów dostawy, jeżeli takie koszty zostały poniesione przez klienta. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Przed dokonaniem zwrotu towaru należy skontaktować się ze sklepem w celu uzgodnienia szczegółów zwrotu. Jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, klient ma prawo do wymiany produktu na produkt bez wad lub otrzymania zwrotu zapłaconej ceny powiększonej o koszty przesyłki.
Zwracany lub wymieniany produkt musi być nieuszkodzony i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzenia, a wszystkie oryginalne elementy i akcesoria, które zostały do niego dołączone, muszą być obecne. Jeśli produkt nie spełnia tych warunków, sklep może odmówić przyjęcia zwrotu lub wymiany. Zwroty lub wymiany nie dotyczą produktów spersonalizowanych lub wykonanych na zamówienie.
Sposoby zwrotu
Skontaktuj się z działem obsługi klienta sklepu internetowego i poinformuj o zamiarze zwrotu produktu.
Jeśli to możliwe, zapakuj produkt w oryginalne opakowanie i dołącz dokumenty otrzymane od sklepu internetowego potwierdzające zwrot.
Wyślij paczkę do sklepu internetowego, korzystając z wybranej metody zwrotu. Najczęściej jest to przesyłka kurierska lub pocztowa.
Poczekaj, aż sklep internetowy potwierdzi otrzymanie przesyłki i poinformuje Cię o zwrocie lub wymianie.
Kto ponosi koszty zwrotu w sklepie internetowym?
W przypadku zwrotu lub wymiany klient ponosi koszty przesyłki.
W przypadku reklamacji lub wadliwego produktu koszty wysyłki ponosi sklep internetowy.
Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu lub wymiany, jeśli produkt jest w złym stanie lub nie spełnia wymagań wymienionych powyżej.
Zwrot lub wymiana zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
Zgodnie z polskim prawem zwrotowi nie podlegają następujące towary i usługi:
towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowane do jego indywidualnych potrzeb;
towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności dotyczących wymiany lub zwrotu, kupujący może skontaktować się ze sklepem internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
PIM Grup B.V