Valeri lakiery hybrydowe to wysokiej jakości, trwałe, pigmentowane lakiery hybrydowe, które równomiernie i łatwo się nakładają. Szeroka paleta odcieni pozwala na wykonanie różnorodnego manicure i wybór ulubionych kolorów do swojej kolekcji. Nasycone kolory nie blakną, a lakier długo utrzymuje się na paznokciach bez odprysków i pęknięć. Lakiery hybrydowe są łatwe w aplikacji i samopoziomują się na płytce paznokcia.
Pojemność: 6 ml
Technika aplikacji lakierów hybrydowych Valeri:
Wykonaj standardowe przygotowanie paznokcia: usuń poprzednią warstwę lakieru, usuń skórki, wypoleruj powierzchnię i nadaj paznokciom pożądany kształt. Następnie zaleca się oczyszczenie płytki paznokcia za pomocą środka dezynfekującego i odtłuszczającego.
W razie potrzeby nałóż ultrabond – specjalny, bezkwasowy preparat, który dodatkowo zwiększa przyczepność kolejnych warstw lakieru hybrydowego do naturalnego paznokcia.
Nałóż cienką warstwę bazy do lakieru hybrydowego na paznokieć, a następnie utwardź ją w lampie UV przez 2 minuty lub w lampie LED przez 30 sekund.
Nałóż 2 warstwy lakieru hybrydowego. Pamiętaj, aby zabezpieczać każdą warstwę (w tym bazę i top). Czas polimeryzacji lakieru hybrydowego w lampie LED wynosi 30 sekund. W przypadku lamp UV lub lamp o mniejszej mocy, zaleca się nakładanie cienkich warstw lakieru ze względu na wysoką pigmentację. Czas polimeryzacji w lampie UV wynosi 2 minuty.
Uwaga: jeśli używasz lakierów hybrydowych o wysokiej pigmentacji, twoja lampa UV powinna mieć moc co najmniej 36 W, a lampa LED co najmniej 9 W, a także lampy powinny być regularnie wymieniane.
Nałóż cienką warstwę topu do lakieru hybrydowego i utwardź ją w lampie LED przez 90 sekund. W lampie UV – maksymalny czas podany na timerze.
Po zakończeniu nakładania nałóż olejek do skórek.
Zalecenia dotyczące usuwania lakieru hybrydowego Valeri:
Opiłuj top, aby lakier hybrydowy szybciej się rozpuszczał. Nałóż olejek lub krem na skórki i boczne wałeczki przed namaczaniem, ponieważ podczas namaczania paznokcie i skóra wokół nich są intensywnie odwadniane.
Nałóż preparat do usuwania lakieru hybrydowego na wacik i przyłóż go do paznokcia. Owiń końcówkę palca folią aluminiową lub klipsem do usuwania lakieru hybrydowego. Po 10 minutach usuń folię/klips i wacik z jednego paznokcia, i od razu usuń lakier hybrydowy za pomocą pushera, przesuwając się w jednym kierunku od skórek do końcówki paznokcia.
W przypadku nakładania gęstych kolorów lakieru hybrydowego, zaleca się wydłużenie czasu trzymania do 15–18 minut. Jeśli to konieczne, powtórz procedurę. Jeśli nie zamierzasz ponownie nakładać lakieru hybrydowego, nałóż olejek i dobrze go wmasuj.
FORMY PŁATNOŚCI ZA TOWARY
Dla Twojej wygody oferujemy następujące metody płatności za towary na stronie internetowej:
1. Przelewy24 – polski system płatności, który powstał w 2003 roku i jest jednym z liderów polskiego rynku płatności online. Umożliwia dokonywanie płatności m.in. za pomocą przelewów internetowych, kart płatniczych, BLIK, Apple Pay czy Google Pay.
2. PayPal – jeden z największych systemów płatności elektronicznych, który umożliwia dokonywanie zakupów i przelewów w Internecie.
3. Płatność na oficjalne dane rachunku bankowego spółki.
4. Płatność z bonusami – płatność za zamówienie z bonusami otrzymanymi zgodnie z warunkami programu akumulacyjnego.
SPOSOBY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych. Wysyłka tego samego dnia jest możliwa, jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 12. Czas doręczenia to 1-3 dni od nadania.
1. InPost jest największym operatorem logistycznym sieci placówek pocztowych działających 24/7.
Opcje dostawy: przesyłka kurierska lub paczka pocztowa
Taryfy InPost:
14 zł - dostawa do paczkomatu;
20 PLN - przesyłka kurierska.
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 299 zł.
* tylko w przypadku pełnej przedpłaty
2. Pocztex to usługa kurierska Poczty Polskiej - jednego z polskich liderów w zakresie usług komunikacyjnych, paczkowych, kurierskich i logistycznych, a także narodowego operatora pocztowego, który średnio obsługuje 5 mln przesyłek dziennie i obsługuje ponad 90% populacji Polski.
Opcje dostawy: Pocztex Punkt - dostawa do wybranego punktu odbioru; Pocztex Kurier - dostawa pod wskazany adres.
3. ORLEN Paczka to nowoczesna i bezpieczna usługa dostawy i odbioru przesyłek:
- prosty odbiór paczki za pomocą kodu;
- aplikacja mobilna umożliwiająca śledzenie przesyłek;
- do 3 dni na odbiór przesyłki.
METODY DOSTAWY W EUROPIE
Dostawa na terenie Europy realizowana jest za pomocą międzynarodowych firm kurierskich DPD, GLS, UPS, FEDEX. Jest ona dodatkowo płatna przez klienta po złożeniu zamówienia.
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych.
WYMIANA I ZWROT
Zgodnie z polskim prawem konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W przypadku zwrotu towaru sklep internetowy jest zobowiązany do zwrotu kwoty zapłaconej przez klienta za towar, a także kosztów dostawy, jeżeli takie koszty zostały poniesione przez klienta. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Przed dokonaniem zwrotu towaru należy skontaktować się ze sklepem w celu uzgodnienia szczegółów zwrotu. Jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, klient ma prawo do wymiany produktu na produkt bez wad lub otrzymania zwrotu zapłaconej ceny powiększonej o koszty przesyłki.
Zwracany lub wymieniany produkt musi być nieuszkodzony i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzenia, a wszystkie oryginalne elementy i akcesoria, które zostały do niego dołączone, muszą być obecne. Jeśli produkt nie spełnia tych warunków, sklep może odmówić przyjęcia zwrotu lub wymiany. Zwroty lub wymiany nie dotyczą produktów spersonalizowanych lub wykonanych na zamówienie.
Sposoby zwrotu
Skontaktuj się z działem obsługi klienta sklepu internetowego i poinformuj o zamiarze zwrotu produktu.
Jeśli to możliwe, zapakuj produkt w oryginalne opakowanie i dołącz dokumenty otrzymane od sklepu internetowego potwierdzające zwrot.
Wyślij paczkę do sklepu internetowego, korzystając z wybranej metody zwrotu. Najczęściej jest to przesyłka kurierska lub pocztowa.
Poczekaj, aż sklep internetowy potwierdzi otrzymanie przesyłki i poinformuje Cię o zwrocie lub wymianie.
Kto ponosi koszty zwrotu w sklepie internetowym?
W przypadku zwrotu lub wymiany klient ponosi koszty przesyłki.
W przypadku reklamacji lub wadliwego produktu koszty wysyłki ponosi sklep internetowy.
Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu lub wymiany, jeśli produkt jest w złym stanie lub nie spełnia wymagań wymienionych powyżej.
Zwrot lub wymiana zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
Zgodnie z polskim prawem zwrotowi nie podlegają następujące towary i usługi:
towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowane do jego indywidualnych potrzeb;
towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności dotyczących wymiany lub zwrotu, kupujący może skontaktować się ze sklepem internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
My i nasi partnerzy używamy plików cookie i podobnych narzędzi, które są niezbędne, aby umożliwić Ci dokonywanie zakupów, ulepszać Twoje doświadczenia zakupowe i świadczyć nasze usługi.
My i nasi partnerzy przechowujemy i/lub uzyskujemy dostęp do informacji na urządzeniu, takich jak unikalne identyfikatory w plikach cookie, w celu przetwarzania danych osobowych. Możesz zaakceptować swoje wybory lub zarządzać nimi, klikając poniżej.
Możesz dostosować usługi, z których chcesz, abyśmy korzystali. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityka prywatności.