Lakiery żelowe Valeri to wysokiej jakości, długotrwałe, pigmentowane lakiery żelowe, które nakłada się równomiernie i łatwo. Szeroka paleta odcieni pozwala tworzyć różnorodne manicure i wybierać ulubione odcienie do swojej kolekcji. Bogate kolory nie blakną, a powłoka utrzymuje się przez długi czas bez odprysków i pęknięć. Lakiery żelowe są łatwe w aplikacji i samopoziomujące się na płytce paznokcia.
Pojemność: 6 ml
Technologia aplikacji lakieru żelowego Valeri:
Wykonaj standardowe przygotowanie paznokci: usuń poprzednią powłokę, usuń skórki, wypoleruj powierzchnię i nadaj paznokciom pożądany kształt. Następnie zaleca się oczyszczenie płytki paznokcia środkiem dezynfekującym i odtłuszczającym.
W razie potrzeby nałóż ultra-bond - specjalny bezkwasowy preparat zapewniający dodatkową przyczepność kolejnych powłok do naturalnego paznokcia.
Nałożyć na paznokieć cienką warstwę bazy żelowej, a następnie suszyć w lampie UV przez 2 minuty lub w lampie LED przez 30 sekund.
Nałożyć 2 warstwy kolorowego lakieru hybrydowego. Nie zapomnij uszczelnić każdej warstwy (w tym bazy i topu). Czas polimeryzacji kolorowego lakieru hybrydowego w lampie LED wynosi 30 sekund. W przypadku lamp UV i słabych lamp zalecamy nakładanie kolorowego lakieru hybrydowego cienką warstwą ze względu na wysoką pigmentację lakieru hybrydowego. Czas polimeryzacji w lampie UV wynosi 2 minuty.
Ostrzeżenie: Jeśli chcesz używać lakierów żelowych o wysokiej pigmentacji, lampa UV powinna mieć moc co najmniej 36 W, a lampa lodowa powinna mieć moc co najmniej 9 W, a żarówki należy wymieniać na czas.
Nałożyć cienką warstwę lakieru hybrydowego, suszyć w lampie LED przez 90 sekund. W lampie UV przez maksymalny czas wskazany na zegarze.
Po zakończeniu nakładania powłoki nałożyć olejek do skórek.
Zalecenia dotyczące usuwania lakieru hybrydowego Valeri:
Odkurzyć wierzch, aby lakier żelowy szybciej się rozpuścił. Nałóż olejek lub krem na skórki i boczne wałki przed namaczaniem, ponieważ paznokcie i skóra wokół nich są aktywnie odwadniane podczas namaczania.
Nałóż zmywacz do żelu na gąbkę i nałóż go na paznokieć. Owiń czubek palca folią lub spinaczem do bielizny, aby usunąć lakier żelowy. Po 10 minutach zdejmij folię / spinacz do bielizny i wacik po jednym palcu na raz i natychmiast usuń lakier żelowy z płytki paznokcia za pomocą popychacza, przesuwając się w jednym kierunku od skórek do końca.
W przypadku gęstych odcieni lakieru żelowego zaleca się wydłużenie czasu ekspozycji do 15-18 minut. W razie potrzeby powtórz procedurę. Jeśli nie planujesz ponownego nakładania lakieru hybrydowego, nałóż olejek i dobrze go wetrzyj.
FORMY PŁATNOŚCI ZA TOWARY
Dla Twojej wygody oferujemy następujące metody płatności za towary na stronie internetowej:
1. Przelewy24 – polski system płatności, który powstał w 2003 roku i jest jednym z liderów polskiego rynku płatności online. Umożliwia dokonywanie płatności m.in. za pomocą przelewów internetowych, kart płatniczych, BLIK, Apple Pay czy Google Pay.
2. PayPal – jeden z największych systemów płatności elektronicznych, który umożliwia dokonywanie zakupów i przelewów w Internecie.
3. Płatność na oficjalne dane rachunku bankowego spółki.
4. Płatność z bonusami – płatność za zamówienie z bonusami otrzymanymi zgodnie z warunkami programu akumulacyjnego.
SPOSOBY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych. Wysyłka tego samego dnia jest możliwa, jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 12. Czas doręczenia to 1-3 dni od nadania.
1. InPost jest największym operatorem logistycznym sieci placówek pocztowych działających 24/7.
Opcje dostawy: przesyłka kurierska lub paczka pocztowa
Taryfy InPost:
14 zł - dostawa do paczkomatu;
20 PLN - przesyłka kurierska.
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 299 zł.
* tylko w przypadku pełnej przedpłaty
2. Pocztex to usługa kurierska Poczty Polskiej - jednego z polskich liderów w zakresie usług komunikacyjnych, paczkowych, kurierskich i logistycznych, a także narodowego operatora pocztowego, który średnio obsługuje 5 mln przesyłek dziennie i obsługuje ponad 90% populacji Polski.
Opcje dostawy: Pocztex Punkt - dostawa do wybranego punktu odbioru; Pocztex Kurier - dostawa pod wskazany adres.
3. ORLEN Paczka to nowoczesna i bezpieczna usługa dostawy i odbioru przesyłek:
- prosty odbiór paczki za pomocą kodu;
- aplikacja mobilna umożliwiająca śledzenie przesyłek;
- do 3 dni na odbiór przesyłki.
METODY DOSTAWY W EUROPIE
Dostawa na terenie Europy realizowana jest za pomocą międzynarodowych firm kurierskich DPD, GLS, UPS, FEDEX. Jest ona dodatkowo płatna przez klienta po złożeniu zamówienia.
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych.
WYMIANA I ZWROT
Zgodnie z polskim prawem konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W przypadku zwrotu towaru sklep internetowy jest zobowiązany do zwrotu kwoty zapłaconej przez klienta za towar, a także kosztów dostawy, jeżeli takie koszty zostały poniesione przez klienta. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Przed dokonaniem zwrotu towaru należy skontaktować się ze sklepem w celu uzgodnienia szczegółów zwrotu. Jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, klient ma prawo do wymiany produktu na produkt bez wad lub otrzymania zwrotu zapłaconej ceny powiększonej o koszty przesyłki.
Zwracany lub wymieniany produkt musi być nieuszkodzony i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzenia, a wszystkie oryginalne elementy i akcesoria, które zostały do niego dołączone, muszą być obecne. Jeśli produkt nie spełnia tych warunków, sklep może odmówić przyjęcia zwrotu lub wymiany. Zwroty lub wymiany nie dotyczą produktów spersonalizowanych lub wykonanych na zamówienie.
Sposoby zwrotu
Skontaktuj się z działem obsługi klienta sklepu internetowego i poinformuj o zamiarze zwrotu produktu.
Jeśli to możliwe, zapakuj produkt w oryginalne opakowanie i dołącz dokumenty otrzymane od sklepu internetowego potwierdzające zwrot.
Wyślij paczkę do sklepu internetowego, korzystając z wybranej metody zwrotu. Najczęściej jest to przesyłka kurierska lub pocztowa.
Poczekaj, aż sklep internetowy potwierdzi otrzymanie przesyłki i poinformuje Cię o zwrocie lub wymianie.
Kto ponosi koszty zwrotu w sklepie internetowym?
W przypadku zwrotu lub wymiany klient ponosi koszty przesyłki.
W przypadku reklamacji lub wadliwego produktu koszty wysyłki ponosi sklep internetowy.
Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu lub wymiany, jeśli produkt jest w złym stanie lub nie spełnia wymagań wymienionych powyżej.
Zwrot lub wymiana zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
Zgodnie z polskim prawem zwrotowi nie podlegają następujące towary i usługi:
towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowane do jego indywidualnych potrzeb;
towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności dotyczących wymiany lub zwrotu, kupujący może skontaktować się ze sklepem internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.