Happy Brows to zabieg odbudowy brwi, unikalna formuła: odbudowuje, odżywia, nawilża, stymuluje wzrost włosków, nadaje połysk, poprawia stabilność barwienia, chroni przed agresywnym działaniem czynników zewnętrznych, odbudowuje po uszkodzeniach chemicznych.
Składniki:
Keratyna - odbudowuje strukturę włosów.
Biotyna jest witaminą. Poprawia kondycję skóry i włosów.
Jedwab - nadaje włosom miękkość.
Amla stymuluje wzrost włosów, działa antyoksydacyjnie.
Kamelia - nadaje połysk.
Jojoba - wzmacnia włosy, zwiększa elastyczność skóry.
Ceramid – przywraca kolor
Kolagen - nawilża, leczy.
Kwas hialuronowy poprawia strukturę skóry.
Goji - łagodzi podrażnienia skóry, tonizuje skórę.
Rezultat jest widoczny już po pierwszej aplikacji szczęścia brwi z natychmiastowym efektem. Nadaje włosom wyjątkową elastyczność, przywraca im naturalny stan, siłę, posłuszeństwo. Wzrost i gęstość są znacznie przyspieszone. Idealny do włosów słabych, suchych, farbowanych, a także zniszczonych zabiegami chemicznymi; osłabione, uśpione żarówki; sucha, problematyczna skóra brwi.
Metoda aplikacji:
Bez otwierania opakowania produkt pobiera się z butelki za pomocą strzykawki.
Ilość leku wystarczająca na jeden zabieg to 0,1 ml.
Mieszać w stosunku 1:1 z wodą o temperaturze pokojowej, nie w metalowym pojemniku. Dokładnie wymieszaj, aż powstanie biała mieszanina.
Nałożyć na oczyszczone brwi. Szczęście dla brwi dotyczy tylko czystych włosów.
Czas ekspozycji wynosi 10-15 minut. Dla wzmocnienia efektu zakryj brwi filmem.
Po 10-15 minutach dokładnie zmyj "Brow Happiness" wodą.
Nie trzymaj kompozycji dłużej niż 15 minut, maksymalny efekt osiąga się w 15 minut, nie musisz jej dłużej trzymać!
Zabieg można wykonać po każdym typie i technice farbowania brwi, po zabiegach laminacji, biologicznej fiksacji, stylizacji długoterminowej, po nałożeniu II warstwy zabiegu Bio Fixation / Laminacja / Długotrwała stylizacja (II warstwę należy zmyć z wodą).
a także do odbudowy zniszczonych lub przesuszonych brwi.
Jedna buteleczka wystarcza na 200 zabiegów odnowienia brwi.
Zalecenia
– Kompozycji nie trzeba podgrzewać ani dodawać do niej gorącej wody.
– Najlepiej sprawdza się najmniejsza strzykawka, np. strzykawka insulinowa
- Z usługi można skorzystać zarówno bezpośrednio po farbowaniu brwi jak i osobno.
- zabieg powtarzać raz na 2-4 tygodnie
- Maksymalny efekt uzyskuje się po 2-3 aplikacjach w ciągu 2 miesięcy.
- Dla podtrzymania efektu zalecamy wykonanie zabiegu przynajmniej raz w miesiącu.
Skład/Składniki: hydrolizowana keratyna, hydrolizowany kolagen, biotyna, argania spinosa, etyloheksylogliceryna, malina, keton, hydrolizowany jedwab, ceramid NP, gliceryna, kwas hialuronowy, ekstrakt z Phyllanthus emblica, cytrynowy chi
FORMY PŁATNOŚCI ZA TOWARY
Dla Twojej wygody oferujemy następujące metody płatności za towary na stronie internetowej:
1. Przelewy24 – polski system płatności, który powstał w 2003 roku i jest jednym z liderów polskiego rynku płatności online. Umożliwia dokonywanie płatności m.in. za pomocą przelewów internetowych, kart płatniczych, BLIK, Apple Pay czy Google Pay.
2. PayPal – jeden z największych systemów płatności elektronicznych, który umożliwia dokonywanie zakupów i przelewów w Internecie.
3. Płatność na oficjalne dane rachunku bankowego spółki.
4. Płatność z bonusami – płatność za zamówienie z bonusami otrzymanymi zgodnie z warunkami programu akumulacyjnego.
SPOSOBY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych. Wysyłka tego samego dnia jest możliwa, jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 12. Czas doręczenia to 1-3 dni od nadania.
1. InPost jest największym operatorem logistycznym sieci placówek pocztowych działających 24/7.
Opcje dostawy: przesyłka kurierska lub paczka pocztowa
Taryfy InPost:
14 zł - dostawa do paczkomatu;
20 PLN - przesyłka kurierska.
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 299 zł.
* tylko w przypadku pełnej przedpłaty
2. Pocztex to usługa kurierska Poczty Polskiej - jednego z polskich liderów w zakresie usług komunikacyjnych, paczkowych, kurierskich i logistycznych, a także narodowego operatora pocztowego, który średnio obsługuje 5 mln przesyłek dziennie i obsługuje ponad 90% populacji Polski.
Opcje dostawy: Pocztex Punkt - dostawa do wybranego punktu odbioru; Pocztex Kurier - dostawa pod wskazany adres.
3. ORLEN Paczka to nowoczesna i bezpieczna usługa dostawy i odbioru przesyłek:
- prosty odbiór paczki za pomocą kodu;
- aplikacja mobilna umożliwiająca śledzenie przesyłek;
- do 3 dni na odbiór przesyłki.
METODY DOSTAWY W EUROPIE
Dostawa na terenie Europy realizowana jest za pomocą międzynarodowych firm kurierskich DPD, GLS, UPS, FEDEX. Jest ona dodatkowo płatna przez klienta po złożeniu zamówienia.
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych.
WYMIANA I ZWROT
Zgodnie z polskim prawem konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W przypadku zwrotu towaru sklep internetowy jest zobowiązany do zwrotu kwoty zapłaconej przez klienta za towar, a także kosztów dostawy, jeżeli takie koszty zostały poniesione przez klienta. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Przed dokonaniem zwrotu towaru należy skontaktować się ze sklepem w celu uzgodnienia szczegółów zwrotu. Jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, klient ma prawo do wymiany produktu na produkt bez wad lub otrzymania zwrotu zapłaconej ceny powiększonej o koszty przesyłki.
Zwracany lub wymieniany produkt musi być nieuszkodzony i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzenia, a wszystkie oryginalne elementy i akcesoria, które zostały do niego dołączone, muszą być obecne. Jeśli produkt nie spełnia tych warunków, sklep może odmówić przyjęcia zwrotu lub wymiany. Zwroty lub wymiany nie dotyczą produktów spersonalizowanych lub wykonanych na zamówienie.
Sposoby zwrotu
Skontaktuj się z działem obsługi klienta sklepu internetowego i poinformuj o zamiarze zwrotu produktu.
Jeśli to możliwe, zapakuj produkt w oryginalne opakowanie i dołącz dokumenty otrzymane od sklepu internetowego potwierdzające zwrot.
Wyślij paczkę do sklepu internetowego, korzystając z wybranej metody zwrotu. Najczęściej jest to przesyłka kurierska lub pocztowa.
Poczekaj, aż sklep internetowy potwierdzi otrzymanie przesyłki i poinformuje Cię o zwrocie lub wymianie.
Kto ponosi koszty zwrotu w sklepie internetowym?
W przypadku zwrotu lub wymiany klient ponosi koszty przesyłki.
W przypadku reklamacji lub wadliwego produktu koszty wysyłki ponosi sklep internetowy.
Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu lub wymiany, jeśli produkt jest w złym stanie lub nie spełnia wymagań wymienionych powyżej.
Zwrot lub wymiana zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
Zgodnie z polskim prawem zwrotowi nie podlegają następujące towary i usługi:
towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowane do jego indywidualnych potrzeb;
towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności dotyczących wymiany lub zwrotu, kupujący może skontaktować się ze sklepem internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
My i nasi partnerzy używamy plików cookie i podobnych narzędzi, które są niezbędne, aby umożliwić Ci dokonywanie zakupów, ulepszać Twoje doświadczenia zakupowe i świadczyć nasze usługi.
My i nasi partnerzy przechowujemy i/lub uzyskujemy dostęp do informacji na urządzeniu, takich jak unikalne identyfikatory w plikach cookie, w celu przetwarzania danych osobowych. Możesz zaakceptować swoje wybory lub zarządzać nimi, klikając poniżej.
Możesz dostosować usługi, z których chcesz, abyśmy korzystali. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityka prywatności.