J-PRO (J-PRO) - krem do stosowania znieczulenia przed zabiegami iniekcyjnymi, takimi jak konturowanie, mezoterapia, biorewitalizacja, bioreparacja, a także piercing, tatuowanie, peelingi chemiczne i inne.
Mieszanina:
1 g leku zawiera:
Lidokaina - 25 mg
Prylokaina - 25 mg
Substancje pomocnicze: metyloparaben, glikol propylenowy
Akcja.
Znieczulenie miejscowe jest ważnym krokiem w każdej technice iniekcji, ponieważ ból powoduje reakcję organizmu (reakcja stresowa), której towarzyszy odruchowe zaburzenie mikrokrążenia, procesów metabolicznych, niedotlenienie tkanek, zmniejszając tym samym skuteczność zabiegu i powodując dużo negatywnych emocji w kliencie.
Lidokaina i prylokaina, które są częścią tego kremu, należą do środków znieczulających z grupy amidów, a zatem lek ma wyraźne działanie przeciwbólowe, ma dłuższy czas działania, lepiej dyfunduje w tkankach i ma większą stabilność przechowywania niż podobne leki, które nie zawierają amidów. Działanie środków znieczulających wchodzących w skład kremu realizowane jest dzięki zablokowaniu kanałów potasowo-sodowych w zakończeniach nerwowych, w wyniku czego przewodzenie impulsu bólowego zostaje szybko zakłócone, a tkanki tracą wrażliwość.
Kolejny składnik leku - glikol propylenowy wiąże wodę, jest środkiem nawilżającym, emulgatorem i przewodnikiem dla środków znieczulających, przez co dodatkowo wzmacnia działanie przeciwbólowe tego środka.
Schemat użycia.
Do przedłużonego znieczulenia (do 3 godzin)
W przypadku biorewitalizacji, mezoterapii, bioreparacji, zabiegów biowzmacniania znieczulenie kremem J-PRO przeprowadza się zgodnie z następującym schematem: nanieść lek na nienaruszoną skórę warstwą o średniej grubości pod opatrunkiem okluzyjnym (plaster lub folia) przez 20-30 minuty. W takim przypadku efekt utrzymuje się przez co najmniej 2-3 godziny.
Do szybkiego znieczulenia lub w przypadkach, gdy zastosowanie filmu okluzyjnego nie jest możliwe
Nałożyć krem J-PRO na czystą, suchą, nieuszkodzoną skórę w miejscu proponowanej manipulacji na 10-15 minut, następnie usunąć nadmiar kremu i rozpocząć naświetlanie. Szybkie znieczulenie nadaje się do zabiegów konturowania.
błona śluzowa
nałóż krem na wybrany obszar (usunięcie, wstrzyknięcie) na 5-10 minut, następnie usuń go i rozpocznij ekspozycję.
FORMY PŁATNOŚCI ZA TOWARY
Dla Twojej wygody oferujemy następujące metody płatności za towary na stronie internetowej:
1. Przelewy24 – polski system płatności, który powstał w 2003 roku i jest jednym z liderów polskiego rynku płatności online. Umożliwia dokonywanie płatności m.in. za pomocą przelewów internetowych, kart płatniczych, BLIK, Apple Pay czy Google Pay.
2. PayPal – jeden z największych systemów płatności elektronicznych, który umożliwia dokonywanie zakupów i przelewów w Internecie.
3. Płatność na oficjalne dane rachunku bankowego spółki.
4. Płatność z bonusami – płatność za zamówienie z bonusami otrzymanymi zgodnie z warunkami programu akumulacyjnego.
SPOSOBY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych. Wysyłka tego samego dnia jest możliwa, jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 12. Czas doręczenia to 1-3 dni od nadania.
1. InPost jest największym operatorem logistycznym sieci placówek pocztowych działających 24/7.
Opcje dostawy: przesyłka kurierska lub paczka pocztowa
Taryfy InPost:
14 zł - dostawa do paczkomatu;
20 PLN - przesyłka kurierska.
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 299 zł.
* tylko w przypadku pełnej przedpłaty
2. Pocztex to usługa kurierska Poczty Polskiej - jednego z polskich liderów w zakresie usług komunikacyjnych, paczkowych, kurierskich i logistycznych, a także narodowego operatora pocztowego, który średnio obsługuje 5 mln przesyłek dziennie i obsługuje ponad 90% populacji Polski.
Opcje dostawy: Pocztex Punkt - dostawa do wybranego punktu odbioru; Pocztex Kurier - dostawa pod wskazany adres.
3. ORLEN Paczka to nowoczesna i bezpieczna usługa dostawy i odbioru przesyłek:
- prosty odbiór paczki za pomocą kodu;
- aplikacja mobilna umożliwiająca śledzenie przesyłek;
- do 3 dni na odbiór przesyłki.
METODY DOSTAWY W EUROPIE
Dostawa na terenie Europy realizowana jest za pomocą międzynarodowych firm kurierskich DPD, GLS, UPS, FEDEX. Jest ona dodatkowo płatna przez klienta po złożeniu zamówienia.
Wysyłka realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych.
WYMIANA I ZWROT
Zgodnie z polskim prawem konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W przypadku zwrotu towaru sklep internetowy jest zobowiązany do zwrotu kwoty zapłaconej przez klienta za towar, a także kosztów dostawy, jeżeli takie koszty zostały poniesione przez klienta. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Przed dokonaniem zwrotu towaru należy skontaktować się ze sklepem w celu uzgodnienia szczegółów zwrotu. Jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, klient ma prawo do wymiany produktu na produkt bez wad lub otrzymania zwrotu zapłaconej ceny powiększonej o koszty przesyłki.
Zwracany lub wymieniany produkt musi być nieuszkodzony i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzenia, a wszystkie oryginalne elementy i akcesoria, które zostały do niego dołączone, muszą być obecne. Jeśli produkt nie spełnia tych warunków, sklep może odmówić przyjęcia zwrotu lub wymiany. Zwroty lub wymiany nie dotyczą produktów spersonalizowanych lub wykonanych na zamówienie.
Sposoby zwrotu
Skontaktuj się z działem obsługi klienta sklepu internetowego i poinformuj o zamiarze zwrotu produktu.
Jeśli to możliwe, zapakuj produkt w oryginalne opakowanie i dołącz dokumenty otrzymane od sklepu internetowego potwierdzające zwrot.
Wyślij paczkę do sklepu internetowego, korzystając z wybranej metody zwrotu. Najczęściej jest to przesyłka kurierska lub pocztowa.
Poczekaj, aż sklep internetowy potwierdzi otrzymanie przesyłki i poinformuje Cię o zwrocie lub wymianie.
Kto ponosi koszty zwrotu w sklepie internetowym?
W przypadku zwrotu lub wymiany klient ponosi koszty przesyłki.
W przypadku reklamacji lub wadliwego produktu koszty wysyłki ponosi sklep internetowy.
Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu lub wymiany, jeśli produkt jest w złym stanie lub nie spełnia wymagań wymienionych powyżej.
Zwrot lub wymiana zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
Zgodnie z polskim prawem zwrotowi nie podlegają następujące towary i usługi:
towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowane do jego indywidualnych potrzeb;
towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności dotyczących wymiany lub zwrotu, kupujący może skontaktować się ze sklepem internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
My i nasi partnerzy używamy plików cookie i podobnych narzędzi, które są niezbędne, aby umożliwić Ci dokonywanie zakupów, ulepszać Twoje doświadczenia zakupowe i świadczyć nasze usługi.
My i nasi partnerzy przechowujemy i/lub uzyskujemy dostęp do informacji na urządzeniu, takich jak unikalne identyfikatory w plikach cookie, w celu przetwarzania danych osobowych. Możesz zaakceptować swoje wybory lub zarządzać nimi, klikając poniżej.
Możesz dostosować usługi, z których chcesz, abyśmy korzystali. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityka prywatności.